رئال مادرید 2-1 گالاتاسارای؛ فتح جام برنابئو با گل زیبای مارسلو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 2-1 گالاتاسارای؛ فتح جام برنابئو با گل زیبای مارسلو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 2-1 گالاتاسارای؛ فتح جام برنابئو با گل زیبای مارسلو

گزارش بازی

مادریدی ها آخرین بازی پیش فصل خود را خوب شروع کردند، و در حالیکه بر جریان بازی مسلط بودند در دقیقه '17 توسط ناچو، مدافع پیش تاخته خود به گل دست یافتند. بعد از این گل گالا در چند صحنه با شوت های محکم پودولسکی خطر ساز شد اما حریف ترک موفق به گشودن دروازه ناواس نشد. اما در سمت دیگر میدان سفید های مادریدی یکی از کم دقت ترین شب های خود را سپری می کردند، و موقعیت های خوب از جمله شوت ایسکو که با سایش به تیر افقی به بیرون رفت و موقعیت ایده آلی که رونالدو مقابل دروازه پیش روی خود به بالای دروازه شلیک کرد، یکی پس از دیگری از دست رفتند تا نیمه نخست با همان نتیجه 1-0 به سود لوس بلانکوس پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم، گالا بازی را بهتر شروع کرد و روی یک ضد حمله سریع در دقیقه '53 توسط هافبک سابق رئال مادرید، اسنایدر به گل رسید. لحظاتی بعد هم ناواس با واکنش خوب خود ضربه پودولسکی را برگشت داد تا حملات رئال مادرید رفته رفته شکل گیرد؛ ابتدا کریستیانو رونالدو در دقیقه '62 دروازه گالا را باز کرد که آفساید اعلام شد، سپس موسلرا در موقعیت تک به تک ضربه نه چندان محکم ایسکو را طی دو ضرب مهار کرد. در دقیقه '72 ایسکو، مودریچ و دنیلو جای خود را به وازکز، کاسمیرو و کارواخال دادند.

در دقیقه '82 مارسلو یک گل انفرادی بسیار زیبا به ثمر رساند تا بار دیگر مادریدی ها را پیش انداخته و ورزشگاه را به وجد بیاورد. در دقیقه '84 هم ایارامندی به جای کروس، آربلوا به جای بیل و چریشف به جای راموس وارد میدان شدند. در نهایت بازی با نتیجه 2-1 به پایان رسید تا مثل سال 2011 رئال مادرید با غلبه بر حریف ترک خود به جام سنتی خود دست پیدا کند.

شــرح گل ها

  دقیقه '17 (ناچو فرناندز)(1-0): ارسال کرنر لوکا مودریچ از سمت راست با ضربه سر زیبای ناچو به گوشه دروازه موسلرا راه یافت تا میزبان پیش بیفتد.

  دقیقه '53 (وسلی اسنایدر)(1-1): ضد حمله سریعی که با پودولسکی آغاز شد و در پشت محوطه توپ به اسنایدر رسید تا این بازیکن با یک شوت دقیق پای چپ توپ را به گوشه دروازه ناواس بفرستد.

  دقیقه '82 (مارسلو)(2-1): مدافع تکنیکی و برزیلی مادریدی ها حرکت خود را از سمت چپ آغاز کرد و با دریبل چند بازیکن گالا وارد محوطه شده و در موقعیت تک به تک توپ را به تور رساند تا یک گل زیبا را رقم بزند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | 9:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.